پرفروش ترین محصولات

فیش نری آداپتور

۵,۰۰۰ تومان
فیش نری آداپتور سیم دار قطعه ای است که می‌توان به وسیله آن برق آداپتور را به مادگی آداپتور روی انواع دستگاه ها متصل نمود. فیش یا سوکت نری آداپتور سیم دار دارای سیم مشکی و قرمز با قطب های مثبت و منفی به طول 20 سانتی ‌متر جهت وارد شدن به فیش مادگی آداپتور در انواع دستگاه‌ها کاربرد دارد. در واقع این فیش در یک سر خود دارای فیش نری آداپتور آماده می باشد و در یک سر دیگر آن از سیم لخت آداپتور متصل به آن با دو قطب مثبت و منفی برای لحیم کردن به انواع سیم برق خودرو یا آداپتور استفاده شده است. این فیش نری یکی از با کیفیت ترین نوع کانکتور تغذیه دوربین به شمار می رود. سیم آن با سطح مقطع 0.75 به سر فیش پرس شده است.

جعبه تقسیم 12 در 15 سانتیمتر

۲۶,۱۶۲ تومان
جعبه تقسیم ها برای انشعاب گرفتن از سیم ها کاربرد دارند. این جعبه ها علاوه بر تقسیم و انشعاب و منظم کردن سیم ها، از ورود رطوبت و گرد و غبار بر روی سیم ها جلوگیری می کنند. جعبه های تقسیم در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شود که ابعاد این جعبه تقسیم، 12 در 15 سانتیمتر می باشد. از این جعبه تقسیم در روی کار می توان استفاده کرد. جنس جعبه تقسیم 12 در 15 سانتیمتر از پلاستیک فشرده (ABS) می باشد و 12 انشعاب دارد و از سیم ها و اتصالات موجود در آن در برابر گرد و غبار، رطوبت و نم محافظت می کند و به علت جنس بدنه انعطاف پذیر آن در برابر فشار محیط آسیبی نمی‌ بیند.  

کابل HDMI طول 3 متر

۸۰,۰۰۰ تومان
این کابل HDMI به طول 3 متر است و دارای رشته‌های مقاوم می باشد. در هر سمت از این کابل یک کانکتور HDMI قرار گرفته است که روکشی از جنس فلز متال دارند. سرعت انتقال داده در این نوع کابل HDMI تا 5 گیگابایت برثانیه است. کابل HDMI با طول 3 متری قابلیت پشتیبانی از Ethernet را دارد. با استفاده از این کابل HDMI می ‌توان دستگاه‌ های مولتی‌ مدیا را بدون نیاز به کابل شبکه‌ مجزا به نمایشگر و اینترنت وصل نمود. سایر ویژگی های کابل HDMI :
  • قابلیت پشتیبانی از فرمت Full HD
  • پشتیبانی از اترنت (Ethernet)
  • دو کانکتور از جنس فلز متال
  • دارای پوشش محافظ PVC مقاوم
  • كابل قابل انعطاف

فیش BNC پرسی

۱۵,۰۰۰ تومان
فیش BNC پرسی یک رابط برای انواع کابل های کواکسیال از قبیل RG59، RG58 تا RG179 و RG316 است که بیشترین استفاده از آن برای اتصال دوربین های مداربسته آنالوگ به دستگاه ضبط تصاویر XVR و یا همان DVR از طریق کابل کواکسیال می باشد. فیش BNC پرسی همانند سایر اتصال دهنده های BNC به صورت نری و مادگی به یکدیگر متصل می شود. این کانکتور ارتباطی شامل یک پین داخلی و یک فک دوار چرخنده می باشد. به این صورت که بدنه چرخشی BNC نر در BNC ماده با چرخش ۱۸۰ درجه قفل می شود. در فیش های BNC پرسی همان طور که از نام این فیش ها مشخص است، برای پرس کردن فیش BNC به کابل کواکسیال از آچار پرس مخصوص باید استفاده شود که به واسطه وجود این آچار مخصوص، ارتباط فیش بی ان سی به کابل به خوبی صورت گرفته و سیگنال تصویر برقرار می شود.

کابل HDMI طول 1.5 متر

۶۰,۰۰۰ تومان
این کابل HDMI به طول 1.5 متر است و دارای رشته‌های مقاوم می باشد. در هر سمت از این کابل یک کانکتور HDMI قرار گرفته است که روکشی از جنس فلز متال دارند. سرعت انتقال داده در این نوع کابل HDMI تا 5 گیگابایت برثانیه است. کابل HDMI با طول 1.5 متری قابلیت پشتیبانی از Ethernet را دارد. با استفاده از این کابل HDMI می ‌توان دستگاه‌ های مولتی‌ مدیا را بدون نیاز به کابل شبکه‌ مجزا به نمایشگر و اینترنت وصل نمود. سایر ویژگی های کابل HDMI :
  • قابلیت پشتیبانی از فرمت Full HD
  • پشتیبانی از اترنت (Ethernet)
  • دو کانکتور از جنس فلز متال
  • دارای پوشش محافظ PVC مقاوم
  • كابل قابل انعطاف

دوربین بولت داهوا مدل HAC-HFW1509TP-LED

۱,۴۳۵,۰۰۰ تومان
دوربین مداربسته بولت داهوا مدل HAC-HFW1509TP-LED دارای کیفیت تصویر 5 مگاپیکسل با رزولوشن 2880 در 1620 پیکسل است. این مدل دوربین مداربسته با داشتن بدنه فلز آلومینیومی و استاندارد IP67 در برابر بارندگی و گرد و غبار مقاوم می باشد، در نتیجه می توان آن را به راحتی در محیط های باز و فضاهای بیرونی نصب کرد. دوربین داهوا مدل HFW1509TP-LED دارای یکی از جدیدترین تکنولوژی های داهوا با عنوان فول کالر (Full Coller) می باشد که امکان مشاهده تصاویر در شب به صورت تمام رنگی و با قدرت پردازش رنگ بالا را دارد. دید در شب وارملایت این دوربین با برد 20 متر است. همچنین این دوربین بولت از تکنولوژی DNR یا کاهش نویز در شب پشتیبانی می کند. دوربین داهوا 1509TP-LED دارای سنسور شکست نور (DWDR) جهت جلوگیری از تاثیر نور آفتاب روی تصاویر ضبط شده در روز و همچنین قابلیت جلوگیری از کور کردن لنز با استفاده از چراغ قوه توسط سارقان در شب می باشد.

دوربین مداربسته بیسیم مگنتی مدل SQT

۶۵۰,۰۰۰ تومان
دوربین بی سیم مگنتی مدل SQT نسبت به سایر دوربین های مداربسته بیسیم دارای قابلیت های بی نظیری است. تصویر 2 مگاپیکسلی با رزولوشن 1080p در این ابعاد کوچک خارق العاده است. لنز زاویه باز این دوربین 150 درجه است که باعث می شود ابعاد بزرگی از یک محیط را در دسترس داشته باشید. دوربین مگنتی بی سیم SQT دارای دید در شب IR است. دید در شب دوربین به گونه ای است که LED های آن غیر قابل تشخیص است و این 6 چراغ، دید در شبی به اندازه 5 تا 10 متر را برای محیط فراهم می آورد. این دوربین باتری قوی که دارد در هر مکانی و بدون نیاز به برق حداقل تا یک ساعت فیلمبرداری مداوم دارد. این دوربین مخفی کوچک تا 64 گیگابایت حافظه را می تواند پشتیبانی کند و تصاویر ضبط شده را در کارت حافظه ای که داخل دستگاه قرار می گیرد ذخیره نماید. نصب این دوربین مگنتی به این صورت است که آن را می توان روی هر وسیله آهنی قرار داد.

دوربین مداربسته لامپی چرخشی بیسیم V380 PRO

۹۵۰,۰۰۰ تومان
دوربین مداربسته لامپی چرخشی 360 درجه سری جدید از دوربین های مداربسته بیسیم است که قابلیت دو دوربین لامپی و دوربین اسپییدام را به طور همزمان دارد. کیفیت لنز دوربین لامپی چرخشی بیسیم 2 مگاپیکسل است و تصویر آن از کیفیت Full-HD-1080 برخوردار است. این دوربین در روز تا فاصله 25 متری و در شب هم بین 15 الی 20 متر تصویر واضحی به شما ارائه می دهد. لنز این دوربین متحرک است و قابلیت چرخش 90 درجه به صورت عمودی و 360 درجه به صورت افقی را دارد. شما می توانید از راه دور به وسیله نصب نرم افزار V380 Pro بر روی موبایل و لپ تاب به راحتی از هر کجای دنیا دوربین مداربسته وایرلس خود را هدایت کنید. دوربین لامپی چرخشی نصب و راه اندازی بسیار آسانی دارد فقط کافیست آن را به سرپیچ های لامپی موجود در خانه و محل کار خود متصل کنید.
👇فیلم جعبه گشایی و بررسی دوربین در قسمت توضیحات👇

دوربین بیسیم عروسکی (BabyCam) برند High sec

۸۰۰,۰۰۰ تومان

دوربین عروسکی ( babycam ) از برند High sec علاوه بر ضبط تصاویر با کیفیت، دارای سیستم دزدگیر منحصر به فرد نیز می باشد. نصب این دوربین بسیار آسان بوده و نیازی به دستگاه و سیم کشی خاصی ندارد.قابلیت ساپورت مموری تا 128 گیگ را دارا می باشد . انتقال تصویر بر روی انواع گوشی و تبلت انجام پذیر است.ویژگی که این محصول را از مابقی متمایز می کند سیستم دزدگیر این دوربین است که اگر آن را  فعال کنید در صورت ایجاد هرگونه حرکت، دوربین با شما تماس تصویری برقرار می کند و صدای آلارم در محیط پخش می شود. دارای کیفیت تصویر فوق العاده در روز و شب می باشد.

دوربین مداربسته بولت بیسیم وارملایت 2 مگاپیکسل

۹۰۰,۰۰۰ تومان
دوربین مداربسته بولت بیسیم وارملایت مدل V302B از سری دوربین های مداربسته بیسیم است. کیفیت لنز این دوربین بولت بیسیم تحت شبکه 2 مگاپیکسل با وضوح FullHD است. شما می توانید از راه دور به وسیله نصب نرم افزار انتقال تصویر V380 Pro بر روی موبایل و لپ تاپ به راحتی از هر کجای دنیا دوربین مداربسته وایرلس خود را هدایت کنید و نظارت بهتری بر محیط داشته باشید. این دوربین بولت بیسیم دارای قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار است و مناسب نصب در فضاهای بیرونی است. این دوربین دید در شب رنگی بسیار قوی با 4 عدد LED وارملایت و دو عدد LED مادون قرمز دارد. این دوربین می تواند تا ظرفیت 64 گیگابایت را پشتیبانی کند. توجه : برای نصب و استفاده از این دوربین حتما باید آداپتور 12 ولت 2 آمپر به صورت جداگانه خریداری شود. 👇فیلم جعبه گشایی و بررسی دوربین در قسمت توضیحات👇

سوکت شبکه SFTP شانه دار Tyco

۲۰,۹۳۰ تومان
سوکت شبکه شانه دار SFTP برند Tyco دارای قابلیت شیلد و فویل است و با سرعت و مقدار بسیار زیادی می تواند داده را در شبکه انتقال دهد. این سوکت شبکه دارای بدنه فلزی بوده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و بر روی کابل های شبکه از نوع CAT6 SFTP، CAT6A SFTP و CAT7 SFTP قابل نصب می باشد. سوکت شبکه SFTP شانه دار طراحی ساده و زیبایی دارد و از قیمت مناسبی نسبت به دیگر محصولات مشابه برخوردار است. از دیگر قابلیت های این محصول مقاومت بالای آن در برابر پانچ است. پس از پانچ شدن این سوکت قادر است تا با سرعت، دقت و اطمینان بالا اطلاعات را ارسال کند.

دوربین بیسیم لامپی با کیفیت FullHD

۸۰۰,۰۰۰ تومان

دوربین لامپی وای فای دار نیاز به دستگاه DVR و سیم کشی خاصی ندارد و به سرپیچ لامپ متصل می شود. قابلیت ساپورت میکرو اس دی تا 64 گیگ را دارد. کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل می باشد. این دوربین می توانید به صورت وایرلس به مودم وصل شود و تصاویر آن را از طریق نرم افزار که بر روی انواع گوشی ها نصب می شود را از هر کجای دنیا که هستید چک کنید. میکروفن و اسپیکر داخلی دارد یعنی می توان صدا محیط را شنید و از طریق گوشی صدا ارسال کنید.

دوربین مداربسته بیسیم چرخشی ایمو رنجر2 مدل IPC-A22EP

۱,۶۵۰,۰۰۰ تومان
دوربین مداربسته بیسیم چرخشی ایمو رنجر2  از دوربین های مداربسته بیسیم است که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه به صورت افقی و ۹۰ درجه به صورت عمودی را دارد. کیفیت لنز این دوربین بیسیم 2 مگاپیکسل است و تصویر آن از کیفیت Full-HD-1080 برخوردار است. دوربین یسیم ایمو رنجر2 دارای قابلیت دید در شب IR است تا تا بتوانید در تاریکی تصاویر را دریافت و ذخیره نمایید. فرمت فشرده سازی در این دوربین گردان بیسیم H.265 است که منجر به صرفه جویی در فضای ذخیره سازی می شود. دارای قابلیت مکالمه دو طرفه نیز می باشد. شما می توانید از راه دور به وسیله نصب نرم افزار بر روی موبایل و لپ تاب به راحتی از هر کجای دنیا دوربین مداربسته وایرلس خود را هدایت کنید.

چشم وزنی دزدگیر مدل 106

۶۵۰,۰۰۰ تومان
چشم وزنی دزدگیر مدل 106 یک چشمی وزنی حرکتی با مادون قرمز و دارای زاویه دید 102 درجه می باشد. چشم دزگیر 106 جزء چشمی های الکترونیک حساس به وزن است و امکان تنظیم جهت بالا بردن حساسیت به وزن را دارد. این نوع چشم دزدگیر در صورت شناسایی هر نوع حرکتی آن جسم را تحلیل می کند و بر اساس وزن آن تشخیص می دهد که جسم مورد نظر، انسان و یا حیوان خانگی یا حیوان موذی است.
  • چشم وزنی تا 20 کیلوگرم
  • مناسب محیط داخلی زیر سقف
  • قابل تنظیم با جامپر دستگاه
  • فاصله طولی تا 15 متر
  • دارای سوئیچ تمپر
  • دارای رادار تشخیص انسان
  • قابلیت تشخیص حیوانات
  • دارای پتانسیومتر تنظیم حساسیت

کابل شبکه بلدن CAT6 UTP

۵,۸۵۰ تومان
کابل شبکه بلدن Cat6 UTP یکی از محصولات شرکت بلدن است که از دسته کابل ‌های زوج به هم تابیده محسوب می ‎‌شود. این کابل LAN دارای استاندارد Cat6 است که از سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه و پهنای باند 250 مگاهرتز پشتیبانی می‌ کند. این مدل از کابل شبکه بلدن Belden از نوع UTP می باشد، بدین معنی که هیچ شیلد و فویلی دور زوج‌ های به هم تابیده قرار نگرفته است و توانایی حذف نویز را ندارد. روکش آن از نوع PVC است که مقاومت خوبی نسبت به گرما دارد و از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری می ‌کند و جنس مغزی این مدل از کابل از جنس CCA آلومینیوم با روکش مس می باشد.
نکته : قیمت این کالا به ازای هر متر از کابل می باشد. بسته به نیاز خود می توانید متراژ کابل را انتخاب کنید. برای راهنمایی بیشتر با مشاوران آیسان تماس بگیرید.

آداپتور صنعتی 12 ولت 30 آمپر

۶۵۲,۰۵۰ تومان
منبع تغذیه صنعتی 12 ولت 30 آمپر از نوع آداپتورهای صنعتی سوئیچینگ است که دارای بدنه فلزی و فن قدرتمند به منظور خنک سازی منبع تغذیه می باشد. ولتاژ ورودی این آداپتور 110 و 220 ولت متناوب AC قابل تنظیم با سوئیچ تنظیم است و ولتاژ خروجی مستقیم آن 12 ولت DC می باشد. حداکثر شدت جریان خروجی این منبع تغذیه صنعتی 30 آمپر با 20 تا 30% تلورانس است. آداپتور 12 ولت 30 آمپر صنعتی مجهز به نمایشگر LED وضعیت، ترمینال پیچ دار جهت اتصال سیم دو رشته برق ورودی و خروجی است و امکان تست پیش از ارسال را نیز دارد. این آداپتور صنعتی دارای کیفت ساخت بالایی است و با توجه به طراحی خاص مداوم آن شما می توانید با خیال راحت به صورت 24 ساعته از آن استفاده نمائید.

دوربین مداربسته سوزنی پین هول IP تحت شبکه High Sec

۲,۰۳۰,۰۰۰ تومان
دوربین مداربسته سوزنی یا پین هول یا مینیاتوری کوچکترین اندازه استاندارد دوربین مداربسته در جهان است و ابعادی به اندازه یک قوطی کبریت دارد. دوربین های سوزنی از دسته دوربین های مداربسته پنهان هستند که ویژگی بارز و اصلی آنها اندازه کوچک آن است. دوربین مداربسته سوزنی پین هول IP استارلایت از نوع تحت شبکه است که به دلیل قابلیت استارلایت دارای دید در شب رنگی است. این نوع دوربین سوزنی اغلب برای محیط های کوچک و دارای نور مناسب نصب و راه اندازی می شود. توسط دوربین های پین هول تحت شبکه به طور مستقیم می توانید تصاویر را فعال کنید، ویژگی های خاص تصویری نظیر قابلیت ضد نور شدید و کاهش نویز تصاویر را تنظیم نمایید و حتی در سری های جدیدتر دوربین های سوزنی IP انتقال تصویر را انجام دهید.

آداپتور 12 ولت 2 آمپر رومیزی

۱۵۰,۰۰۰ تومان
آداپتور 12 ولت 2 آمپر رومیزی شامل شامل یک بدنه پلاستیکی با کانکتور خروجی و یک کابل برق ورودی می‌باشد. این آداپتور DC دارای ولتاژ ورودی 220 ولت AC و ولتاژ خروجی کاهش یافته 12 ولت DC مستقیم با حداکثر شدت جریان خروجی 2 آمپر است. این آداپتور توانایی این را دارد که برق 220 ولت AC را به برق 12 ولت DC تبدیل کند. شما می توانید با خیال راحت و مطمئن از این آداپتور در دوربین های مداربسته یا وسایل برقی خود استفاده نمایید.  

دوربین مداربسته اسپیددام چرخشی ضد آب (وایرلس)

۱,۴۴۰,۰۰۰ تومان
دوربین مداربسته اسپید دام وایرلس ضد آب V380 Pro سری جدید از دوربین های مداربسته بیسیم است که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه به صورت افقی و ۹۰ درجه به صورت عمودی را دارد. این دوربین اسپید دام دارای قابلیت ضد آب است و مناسب نصب در فضای باز و بیرون است. کیفیت لنز این دوربین بیسیم اسپید دام 2 مگاپیکسل است و تصویر آن از کیفیت Full-HD-1080 برخوردار است. بر روی دوربین اسپید دام وایرلس outdoor مادون قرمز (دید در شب) و وارم لایت های (دید در شب رنگی) قرار گرفته تا بتوانید در تاریکی تصاویر را به صورت سیاه و سفید یا رنگی دریافت و ذخیره نمایید. شما می توانید از راه دور به وسیله نصب نرم افزار انتقال تصویر V380 Pro بر روی موبایل و لپ تاب به راحتی از هر کجای دنیا دوربین مداربسته وایرلس خود را هدایت کنید. توجه : برای نصب و استفاده از این دوربین حتما باید آداپتور 12 ولت 2 آمپر به صورت جداگانه خریداری شود.

دوربین مداربسته بولت بیسیم تحت شبکه V380 مدل V112B

۸۴۵,۰۰۰ تومان
دوربین مداربسته بولت وایرلس V380 از سری دوربین های مداربسته بیسیم است. کیفیت لنز این دوربین بولت بیسیم تحت شبکه 2 مگاپیکسل است و تصویر آن از کیفیت Full-HD-1080 برخوردار است. شما می توانید از راه دور به وسیله نصب نرم افزار انتقال تصویر V380 Pro بر روی موبایل و لپ تاپ به راحتی از هر کجای دنیا دوربین مداربسته وایرلس خود را هدایت کنید و نظارت بهتری بر محیط داشته باشید. جنس بدنه دوربین بولت بیسیم تمام فلزی است و دارای قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار است و از درجه حفاظت IP66 برخوردار است. این دوربین دید در شب بسیار قوی دارد. با این دوربین حتی در تاریکی مطلق هم می توانید تصاویر واضحی ببینید. توجه : برای نصب و استفاده از این دوربین حتما باید آداپتور 12 ولت 2 آمپر به صورت جداگانه خریداری شود.